Vice nez 4 sitovky

Pátek Říjen 9 10:36:41 CEST 1998

>   potreboval bych malou radu. Potrebuju nutne rozbehat stroj s 5 sitovkama. Pri
> bootu mi linux najde jenom ctyri sitovky. Parametrama sitovek to neni, protze
> kdyz je v conf.modules prehodim, tak je nadetekuje i tu patou (puvodni), ale
> zase nadetekuje jenom ctyri, takze jedna zase zustane vyset. Nekde jsem se
> docet, ze snad starsi kernely podporovaly pouze ctyri sitovky a bla nutna
> uprave ve zdrojacich - dival jsem se a v kernelu je podpora asi az do 9
> zarizeni.

Narazil jsem na obdobny problem. Nektere ovladace se navzajem nesnaseji,
takze jakmile jsem dal 3c905 do Linuxu, uz ani pes nesteknul po 3c900 nebo
NE2000. Kouknete se do konferenci tykajici se prislusneho ovladace. Muze
to byt taky sprosta chybicka v driveru. Sam tu mam uz dlouho 5 sitovek v
Linuxu, chodit by to tedy melo.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution