instalace KDE 1.0

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Říjen 9 11:27:58 CEST 1998

On Fri, 9 Oct 1998, kotal wrote:
> [...]

Je v RH 5.1. Zkousel jsem to pouzit v RH 5.0 a bez problemu.

> libstdc++.so.2.8 je standardni knihovna pro C++ a verze 2.8 je soucasti
> gcc 2.8 nebo egcs 1.xxx. KDE 1.0 je uz zrejme prelozeno s gcc 2.8 nebo
> egcs a vy mate pouze gcc 2.7.xxx.

Kdyz jsem na to prisel doma, premyslel jsem jak to bez Internetu
vyresit. Nakonec jsem trochu modifikoval ver. 2.7, ale pak
se to chovalo strasne nestabilne (no neni divu). Nakonec
se ukazalo lepsi pockat na druhy den zkusit tu z RH 5.1 :-)

S pozdravem
	Petr Snajdr