(zatim) nekrvavy lov

Karel Volejnik Karel.Volejnik na be-net.cz
Pátek Říjen 9 10:14:37 CEST 1998

Tibor Pittich wrote:

> bezny backdoor, pre zaujimavost pouzivali ho vo velkom aj pani od Czert-ov:-)

jiste, primo ucebnicovy priklad.

> co takto sa pozret do adresara /dev/ptyp po suboroch ktore niesu viditelne v
> ps, a /dev/ptyr po suboroch ktore nevyspisuje ls (inak existuje "spec" option
> ls -\, ktora da skutocny vypis adresara).. v podstate sa jedna o klasicky linux
> rootkit, aj s backdoorom via inetd.

tomu nerozumim - /dev/ptyp? jsou ovladace [ ? soubory neviditelne v ps
?]
                 /dev/ptyr?
Jak s tim souvisi pseudoterminalove ovladace ?

IMHO, jejich prava se mi jevi (na tom napadnutem systemu) v poradku.