doom & sound

Jan Matejka Jan.Matejka na koncept.cz
Pátek Říjen 9 10:03:42 CEST 1998

Dal jsem si tu praci a doma jsem zjistil ze:
       ftp://sunsite.unc.edu/pub/linux/games/doom/*

 1. Puvodni Linux DOOM verze 1.8 OPRAVDU NEUMI hrat
           hudbu na pozadi, pouze vydava zvuky a skreky (strelba, ...)

 2. Toto omezeni lze odstranit pomoci baliku musserver.tgz (39KB)
           je dostupny na:

    ftp://sunsite.unc.edu/pub/linux/games/doom/musserver.tgz

        3. Rozbali se do pracovniho adresare a postupuje podle popisu
           z README:

           a) opatchuji se programy sdoom a xdoom scriptem muspat
              (z doompat.tgz)
           b) na pozadi se spusti musserver
           c) spusti se sdoom nebo xdoom

Teprve ted to opravdu hraje.