gcc a rizeni warningu v src (offtopic) ?

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Pátek Říjen 9 12:36:13 CEST 1998

On Thu, 8 Oct 1998, Martin Mares wrote:

>    Not available.
skoda

>    Docela by mne zajimalo, kde...
Tak pardon. Dal jsem to hledat v /usr/src/linux a kdyz to naslo, tak uz
jsem se nezajimal o to co to je.
A ono to nebylo primo v kernel src, nybrz v
pcmcia-cs-3.0.0/cardmgr/lex_config.c
a jeste je tam #ifdef __TURBOC__

On Thu, 8 Oct 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> ostatne je to zbytecne, protoze vsichni prece piseme kod, ktery projde i
> s -Wall, nebo snad ne? :)
No snazim se :-)
Ale jsou pripady kdy by se to hodilo. Kdyz mi egcs hodilo warning, ze
promenna je mozna pouzita bez inicializace a pritom vim, ze k tomu
algoritmicky dojit nemuze ... Samozrejme nejjednodussi je do ni neco
napalit a hotovo.

diky za info

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Sprava paterni site Skoda	phone: +420 19 7738560