bootovanie ..

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Říjen 9 13:37:59 CEST 1998

On Fri, 9 Oct 1998, Radek Vybiral wrote:

> Abych Vas dva rozsoudil :) tak vezte, ze jde v celku v pohode bootovat z

Ale jo, je na to i mini-HOWTO ;-), ale chtel jsem rici, ze
tyto veci jsou uz zalezitosti Windows NT  nebo jejich casti
a tak mozna na Windows NT je lepe se ptat v konferenci o Windows NT
(alespon teoreticky by tam mel byt lepsi predpoklad
pro nalezeni cloveka, ktery to vi :))

> NT loaderu Linux. Hledejte v archivu konference klicova slova boot, linux
> atd. Nebo na Webu hledejte 'bootpart', coz je programek, ktery toto
> presne umi.

Nicmene v puvodni otazce to bylo naopak. Lilo celkem v pohodne nabootuje
"cokoliv". Za cokoliv se da dosadit i Windows NT, ale v tomto
pripade se toto "cokoliv" bude chtit sapat po souboru NTLDR*, ktery
je umisteny na disku na nejz si NTcka ukazuji pres cestu, ktera
je zapsana v RISC syntaxi tj neco jako:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partion(1)

No a pak samozrejme hledaji na miste jiz spatnem. Jinak si to vysvetlit
neumim.

mozna by stacilo ty disky vymenit  a pak
bootovat pres Lilo (nainstalovane na ten nyni prvni disk) a nebo i NTLDR

S pozdravem
	Petr Snajdr