instalace KDE 1.0

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Říjen 10 17:01:39 CEST 1998

   From: Zdenek Kabelac <kabi na fi.muni.cz>
   Date: Fri, 9 Oct 1998 14:23:39 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > Myslel jsem si, ze RedHAT uz ma zavislosti vyresene ???

pokud si prectes, jak se stavi RedHat (a nyni jiz i Debian, coz je
chvalyhodne) k baliku KDE (resp. k jeho licenci), tak si priste jiste
rozmyslis napsat takovy nesmysl. KDE samozrejme nijak s distribuci
RedHat nesouvisi. Pokud vyrobis deb balik, kteremu nereknes, ze
potrebuje xxx-9.55.4, taky nebude fungovat spravne. Zalezi to pouze na
vyrobci prislusneho baliku nikoli na distribuci.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz