Scanner PRIMAX 4800

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Neděle Říjen 11 04:25:52 CEST 1998

Libor Foltynek Mon, Oct 05, 1998 at 03:08:03PM +0200 pise:
> Dobry den,
>
>  mam doma scanner Primax 4800 Direct na paralelnim portu a chtel bych si
> nainstalovat Linux, ale potrebuju dopredu vedet, jakou mam sanci to
> rozchodit - vite nekdo, kde (a jestli) by byly k sehnani drivery pro
> tento scanner? Nemuselo by to umet ani byt pruchozi, po strasnych
> zkusenostech z neco_strasneho_95 jsem si doinstaloval druhy paralel. port
> pro tiskarnu.
>  Diky predem za jakekoliv info.
>
> Libor Foltynek

ja rikam. paralelni UMAXy zatim nejsou podporovany. kdyz ale bude nekdo
ochoten zavolat do U.S.A. a ziskat ten fax, poslu mu cislo + kod atp.

no a taky mu poslu adresu cloveka, kteremu je to pak treba mailnout, aby
napsal prislusny ovladac (delal SCSI podporu pro Umaxy). ten clovek souhlasi
s tim, ze s timhle podkladem to udela.

takze jen nejaky aktivista, co ho bavi volat do U.S.A. nam chybi

milan
Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63