ssh a tcp_wrappers

Milos Prudek prudek na sol.cz
Neděle Říjen 11 21:06:15 CEST 1998

Nainstaloval jsem ssh, a nemohu se odnikud zalogovat. Ani z
localhost.

Verbose output clienta zahlasi:
Connection established
Connection closed by foreign host

/var/log/messages na serveru:
refused connect from adresa.client.pocitace

Pritom na strane serveru je stejna konfigurace jako u jinych pocitacu, kde
server funguje. Mimo jine je samozrejme zakomentovano AllowHosts a
DenyHosts.

Nevim jestli je Yeniova distribuce, ze ktere jsem tohle rpm instaloval
kompilovana s podporou pro tcp_wrappers, a bohuzel nevim jestli ta hlaska
ve /var/log/messages pochazi od sshd nebo od tcpd.

Jaky tvar by mel mit zapis pro sshd do hosts.allow? Dival jsem se na man
sshd, ale nejsem si jist jestli jsem to dobre pochopil. Je tam napsano ze
kdyz ma port jmeno, musim ho pouzit. Hledal jsem jmeno portu 22=ssh v
/etc/services, ale tam se neuvadi. Takze jsem pouzil druhy zapis, a napsal
do /etc/hosts.allow radek:
sshdfwd-22 : ALL
coz nijak nepomohlo....

Dalsi moznost co me napadla je nejaky problem v resolvingu.... protoze se
hlasim z pocitace ktery ma vice jmen... ale i kdyz se zkusim prilogovat
primo ze serveru pres localhost, tak je spojeni odmitnuto. Coz mi jinde
funguje.

Milos Prudek