Wanted: Process Killer Daemon

Martin Mares mj na ucw.cz
Neděle Říjen 11 22:36:06 CEST 1998

Zdravim,

> Chtel bych se zeptat, zda neexistuje nebo nekdo nenapsal programek, co bezi
> jako demon, periodicky prochazi procesy, z konfiguracniho souboru vycte,
> ktere procesy ma pripadne odstrelovat (smycky od netscape, gimpu,
> fvwmtaskbar...), za jakych podminek (Running, urcity spotrebovany cas
> procesoru..., posila treba nejdriv Terminate a pak az Kill),
> cinnost zapisuje do logu a spolehlive funguje.
>
> Zda se mi, ze na systemech s experimentalnim software by to byla velice
> uzitecna vec. Pokud nic takoveho neexistuje, pustili bychom se do toho
> a prosazovali do distribuce...

   Sveho casu jsem podobnou vec napsal, jmenuje se Killer Daemon a je
ke stazeni na ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/linux/killerd-0.2.tar.gz.
V soucasne dobe pracuji (neprilis rychle, ponevadz brzden dalsimi projekty)
na nove verzi, pripominky a bug-reporty vitany.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Computers are useless.  They can only give you answers."  -- Pablo Picasso