Vice nez 4 sitovky - Problem vyresen

Antonin Kral A.Kral na sh.cvut.cz
Neděle Říjen 11 22:23:10 CEST 1998

Antonin Kral wrote:

> Zdravim vsechny,
>
>   potreboval bych malou radu. Potrebuju nutne rozbehat stroj s 5 sitovkama. Pri
> bootu mi linux najde jenom ctyri sitovky. Parametrama sitovek to neni, protze
> kdyz je v conf.modules prehodim, tak je nadetekuje i tu patou (puvodni), ale
> zase nadetekuje jenom ctyri, takze jedna zase zustane vyset. Nekde jsem se
> docet, ze snad starsi kernely podporovaly pouze ctyri sitovky a bla nutna
> uprave ve zdrojacich - dival jsem se a v kernelu je podpora asi az do 9
> zarizeni.
>
>   Nevite jak z toho?

> [...]

Takze predne chci podekovat vsem, kteri odpovedeli. Sice mi to nepomohlo, ale i
snaha se ceni a priznavama, ze jsem neposkytl vsechny potrebne informace.

Problem byl v tomto: vsech sitovky byly NE2000 komp a pouzival se pro ne taky tento
modul. Ovsem modul podporuje pouze 4 sitovky => tudiz jedna zustala na ocet. Kdyz
jsem modul proste naloudoval (nadherne ceske slovo:)) dvakrat bylo vsechno v
pohode. Pomoci direktivy io=0xXXX jsem jednotlivym driverum pridelil sitovky,
kteryma se maji zabyvat a je to OK.

Mejte se vsichni fajn,

Tonda KRAL