Mymoney - opet

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Říjen 12 10:15:02 CEST 1998

On Sun, 11 Oct 1998, Michal Hucik wrote:

> Hi,
> 	pokud to nekoho zajima, tak na http://goliash.inext.cz/~chaky/mymoney
> je mozne nalezt informace o tomto projektu v novem kabate (prechod na GTK).
> Je tam i ukazka soucasne verze (0.0.3 :), takze pokud si ji stahnete a poslete
> mi vase pripominky a namety, tak budu velmi potesen.
>
> Ps.: abych s tim uz vice neotravoval v tomto listu, tak jsem zalozil mailist
> 'mymoney' ... pokud se do nej nekdo pripoji, tak budu poskytovat nejnovejsi
> informace tam, pokud ne, tak neposkytnu nic. Blizsi info na www ...

Podle me to neni vubec zadne otravovani. Velice rad uvidim v Subjectu
zpravy ANNOUNCE - Nova verze MyMoney. Kdyz to nebude obden :) tak to jedine
potesi, ze se vyviji slusny soft pro Linux.
V mem pripade by zapojeni do dalsi konference nemusel zvladnout INBOX :)

R.V.

> Dobrou noc -
> 	Michal
>
> --
>    "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"
>
>     ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |