Diskuse: tisk

Leos Literak literakl na alpha.inf.upol.cz
Pondělí Říjen 12 13:08:02 CEST 1998

On Mon, 12 Oct 1998, Petr Snajdr wrote:

> Souhlasim

> Myslim, ze v tom enmam natolik jasno abych na toto tema nejak
> dal diskutoval ...

Mam na mysli diskusi, zda by tato cesta nekam vedla a ma cenu se ji
zabyvat. Treba uz existuje nejake reseni, o kterem nevim. Nekdo tu psal
o nove verzi ghostscriptu.

> .. ale toto snad ani ne :-)
> Nicmene je nekolik vecim, ktery by rozumet Linux mohl. Napriklad
> soubory PPD.
 Co to je/

> Co treba jak tisknout z programu? Generovat PostScript? Generovat src.
> TeXu? Ani jdno reseni se mi moc nezamlouva (navic TeX je non-free nebo
> neni?).

Podle mne by byla lepsi koncepce driveru a API. Tedy programy by zasilaly
prikazy z API driveru, co presne ma tisknout. Ten by to ukladal do fronty
a kdyz by prisel cas, prikazy z API by prevedl na ESC sekvence pro
tiskarnu (nebo tak nejak). Preskoceni postscriptu by se tisk zrychlil
a protoze by se to nemuselo konvertovat s PS zpatky, myslim, ze i kvalita
by byla lepsi.

					Leos

Real Name:              Leos Literak
Prefered Mail Address:  literakl na risc.upol.cz
Web:                    http://www.inf.upol.cz/~literakl