Diskuse: tisk

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Pondělí Říjen 12 13:42:34 CEST 1998

>  Co to je/
Zjednodusene definicni soubor pro Adobe PS driver zavisly na tiskarne
(pak se v PS souboru mohou objevit - a objevi - i ESC sekvence (treba
na prepnuti tiskarny do PS rezimu)

> Podle mne by byla lepsi koncepce driveru a API. Tedy programy by
> zasilaly
> prikazy z API driveru, co presne ma tisknout. Ten by to ukladal do
> fronty
> a kdyz by prisel cas, prikazy z API by prevedl na ESC sekvence pro
> tiskarnu (nebo tak nejak). Preskoceni postscriptu by se tisk
> zrychlil
> a protoze by se to nemuselo konvertovat s PS zpatky, myslim, ze i
> kvalita
> by byla lepsi.
Nevim jak by jste chtel koncipovat API, ale ve Win je to (pseudokod):
ja je velka stranka?
zacni stranku
nakresli caru z 5 5 na 120 120
pis text fontem Times New Roman velikosti 10 bodu na 50 50
nakresli kruznici stred 50 polomer 60
nakresli bitmapu na pozici 10 10
konec stranky
zacni stranku
konec stranky
konec tisku

A to je PostScript, pouze binarne !!!!!!!

Tomas Kouba