Kam za knihami?

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Říjen 12 14:56:45 CEST 1998

Dobry den,
	potreboval bych kupit nekolik knih, ale resim problem:

- kde nejlepe v Praze?
- jake? :)

Pokusim se upresnit zejmena druhou otazku :-)
V nekterych oborech mi neni moc jasne jako si vybrat
a bez prolistovani to asi ani nezjistim. Nicmene
zacinam mit obavu, ze to jinak nepujde. Pozadovany
obor je SQL, charaketer: referencni prirucka.
	Dal zvazuji koupi nekterych konkretnich knih, ale
nejsem si ji tak uplne jist. Hlavne me zarazi ceny.
Ani ne tak vyse, ale spis variabilita.
Vemu-li napriklad Art of Computer Programming, zjistim
treba na Amazonu, ze jsou 2 dily po caa $50. Nicmene treba
na vltave (vltava.cpress.cz) je vol1 za caa pres 2000 Kc
Je to normalni? Kam tak nejlepe jit?

S pozdarvem
	Petr Snajdr