sprava hesel ve velkem

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Říjen 12 16:15:20 CEST 1998

> Existuje pam_smb http://www.csn.ul.ie/~airlied/pam_smb/
> aj pam_ncp  (detto len pam_ncp na konci).
>
> pam_smb mi funguje (bol tusim problem, ze defaultne po kompilacii hadzal core,
> pri skompilovani s -O2 to uz bolo ok (alebo naopak :).

Trchu mi vadi, ze tohle vse musi clovek doplacavat rucne a ze
to nejde standardne v distribuci. Ono vubec distribuce jsou koncipovany
spise jako standalone servery a nebo pripadne je to reseni ciste Unixove.
Ted si neodpustim trochu jedovastoti: to ve Windows NT to je jina :)
(nemluvim ani o nexistujici NT 5.0, ktere MS slibuje jiz od roku
1994 a ktere snad za rok uvede) BTW: kameny hazejte do /dev/null ;-)
	A vubec jeste jednu technickou poznamku.
Prerdstavte si situaci: pracujete na vzdalenem pocitaci (X Window like)
a ted potrebujete, aby pri prihlaseni se

	a, automaticky mountily lokalni disky
	b, zvuk zvucel take na lokalnim pocitaci
	c, slo tisknout na lokalni tiskarnu

a to vse presto, ze jste a pracujte na vzdalenem pocitaci.
Otazka jak dosahnout takove veci, ktera je ciste orientovana na
uzivatele ( nediskutujme o smyslu lokaniho disku nebo lokalni
tiskarny) a to za pomoci Linuxu (jako serveru).
	A otazka posledni, kdy neco takoveho lze ocekavat v distribucich
standardne? (jinak prirovnani pochazi z Windows Terminal serveru).

S pozdravem
	Petr Snajdr