Instalacni CD

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 12 16:20:28 CEST 1998

:
: > Na Invexu jsem narazil na instalacni CD red hat 5.1 za 120 Kc. Prodava to
: > Computer Press jako prilohu ke knize Pouzivame linux, ale jde to koupit i
: > samostatne za jiz zminenych 120 Kc.

	Pripominam, ze podle Meta-FAQ teto konference by se zde nemela
objevit cena zadneho produktu (a to ani toho, na kterem jsem se podilel :-).

Petr Skoda wrote:
: Taky se pripojuji ke gratulaci Yeniovi za zaslusny cin -
:
	Diky vsem za gratulace. _Nenavidim_ psani dokumentace a instalacnich
prirucek :-|

: Zajimalo by me, jestli to je ta distribuce, co se mela palit pro cleny
: CZLUGu (tohle je evidentne lisovane), nebo se bude palit neco novejsiho
: (updaty popr dalsi novinky)?

	Ono to CD je vlastne i386-cs RedHat z ftp.fi.muni.cz. Strom
i386-cs je navic prubezne updatovan (pokud je zrovna misto na disku s FTP :-|).
Napriklad dnes bych tam rad zaradil novy CSTeX Michala Choury,
GNOME 0.30 a mozna i dalsi veci, pokud si vzpomenu.

	Puvodne jsme zamysleli (my==CZLUG) odebrat lisovana CD od CPressu,
ale cenove podminky byly natolik nevyhodne, ze nam prijde lepsi to
pro cleny vypalit a mit tak novejsi verzi.

	Myslim si, ze prunik potencialnich kupcu CD od CPressu a clenu
CZLUGu je natolik (z hlediska nakladatele) mala mnozina, ze paleni vlastnich
CD pro cleny nebude nikomu vadit.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/