Kam za knihami?

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Pondělí Říjen 12 16:38:59 CEST 1998

pesna na didot.cz (Petr Snajdr) writes:

> 	potreboval bych kupit nekolik knih, ale resim problem:
> - jake? :)
>
> V nekterych oborech mi neni moc jasne jako si vybrat
> a bez prolistovani to asi ani nezjistim.

S knihami je to opravdu bida a neco by se s tim melo delat. Ale co,
kdyz knihovny nemaji penize na nakup? Nedavno jsem na Amazonu kupoval
neco o jadru Linuxu. Z recenzi jsem mel pocit, ze jeden titul je horsi
nez druhy :-). Nakonec jsem vybral "Linux Kernel Internals". Je to
nakupovani zajice v pytli. Potiz je v tom, ze pro statni zamestnance s
tabulkovym platem jde o zatracene draheho zajice.

> nejsem si ji tak uplne jist. Hlavne me zarazi ceny.
> Ani ne tak vyse, ale spis variabilita.

I me to zarazilo. Hlavne kvuli tomu jsem si nakonec poridil platebni
kartu a knihy i casopisy nyni objednavam primo u zdroje (LJ, SciAm),
nebo pres Amazon, a platim kartou "pres Internet".

O to vice mi ale vstavaji vlasy hruzou na hlave, kdyz mi e-mailem
prijde od nejake ceske firmy potvrzena objednavka na nakup zbozi,
ktere jsem si nikdy neobjednal :-). (Firma nakonec prohlasila, ze slo
asi o zert, ale ja uz v seznamu hledal cislo na policii). Platby
pomoci platebnich karet povazuji za silne rizikove, ale to sem nepatri

A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR