SMB_MOUNT_VERSION 5

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Říjen 12 17:02:59 CEST 1998

On Mon, 12 Oct 1998, Pavel Formanek wrote:

> Dovede mi nekdo rici co je vlastne spatne??
> (stejna chyba se projevi pri kompilaci gcc i egcs)

Adresare /usr/include/linux a /usr/include/asm jsou dodavany s glibc,
nebo jsou to odkazy do zdrojaku jadra. V debianu to jsou adresare
dodavane s glibc.

Problem by mohl byt tady. smbmount by asi mel byt kompilovan s
hlavickovymi soubory z jadra 2.1.x.

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *