Diskuse: tisk

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pondělí Říjen 12 17:42:14 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> To asi neresi problem. viz. otazka vyse. Asi by to byl zase
> PostScript, ale trochu jinak udelany. Spis by se mi zamlouvalo to, ze
> bych mel nejakou plochu na kterou bych si psal, kreslil, vkladal
> komponenty atd. a pritom se netrapi co to je. Zda X Display
> a nebo treba tiskarna.

Jmenuje se to Display Postscript (DPS), na Linuxu potom DGS (hadej,
co to znamena ;-)). Pouziva to GYVE, je to (snad) upraveny
GS, nebo primo novy GS. To je vse, co o tom vim.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+