Diskuse: tisk

Karel Gardas gardask na risc.upol.cz
Pondělí Říjen 12 18:20:34 CEST 1998

On Mon, 12 Oct 1998, Petr Snajdr wrote:

> Neni to nahodou soucasti GNUstepu? To by znamenalo
> dost radikalni zmenu v psani X aplikaci (?).

  Myslim, ze vubec ne.
  1. Predevsim GNUStep jeste neni NeXTStep (neni to jeste hotove)
  2. asi to ani nikdy hotove nebude protoze se mi to zda dost mrtve -
tedy ne ze by se nedelalo, ale k pekelnemu Gnome nebo KDE to ma hodne daleko.

  Ale mozna vas bude zajimat to, ze se DGS bude integrovat do gnome a to
uz je vzhledem k rychlosti vyvoje mnohem lepsi zprava si myslim :)

  Karel Gardas

> No jo, jak se to pekne komplikuje :-)

  Nic neni zadarmo :(