Soun Blaster Schubert pro RH5.0

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Říjen 13 09:07:45 CEST 1998

On Tue, 13 Oct 1998, Zdenek Kozisek wrote:

> Vazeni linuxovi experti!
>
> Mam zvukovou kartu Sound blaster Schubert (ES1869 kompatibilni se Sound
> Blaster PRO). Pod W95 mi funguje a snazim se ji spravne nakonfigurovat
> pod linuxem RH5.0.

Resenim by mohlo byt si stahnout nove ovladace do stabilniho jadra:

	ftp://ftp.opensound.com/ossfree/ossfree38s9-linux20x.tar.gz

Dale pokud je zvukovka PnP, coz asi je, nainstalovat balik isapnptools,
a pomoci

# pnpdump >/etc/isapnp.conf

(ci jak se to jmenuje) vygenerovat konfiguracni soubor,
ktery je treba potom upravit (tj. nastavit spravne IO adresy, IRQ, DMA).
Do spoustecich skriptu je pak treba napsat neco ve smyslu

isapnp /etc/isapnp.conf

coz nakonfiguruje zvukovku. Ovladac je pak treba
zkompilovat jako modul a zavest jej az po nakonfigurovani zvukovky.

				Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *