TeX je FREE - bylo RE: Diskuse: tisk

arnost arnost na uivt.cas.cz
Úterý Říjen 13 12:21:13 CEST 1998

 >Doplnim jeste dalsi podrobnosti k tomu co vse v tom PS bude nebo by
 >byt melo:
 >
 >	- vlozena grafika z eps
 >	- horizontalni cary
 >	- text (+fonty)

To je celkem snadno realizovatelne, v podstate se staci podivat jak to
dela napr xfig %)

 >V principu je to vse.

 >To mi zni opravdu o neco lepe :). Kde zacit? Dokumentace? Zdroje?
 >Dekuji

Nejlepe si asi opatrit RedBook (PostScript Language Reference Manual)
ale neni to zcela nutne zaklady se vali vsude po siti, napr:

http://ds.dial.pipex.com/quite/psintro.htm

http://www.cs.indiana.edu/docproject/programming/postscript/postscript.html

dobre je take prosacovat www.adobe.com, tam skladuji technicke zpravy
kolem PostScriptu.

Opravdu poucny je zmineny slovnik  AI, studiem ktereho se da vydobyt
mnohe bez vetsi znalosti PS.

Nakonec: Ja jsem take sepsal nejake povidani o PS, ktere dam v nejblizsich
tydnech k dispozici.

arnost