FIC VA 503+, Adaptec AHA 1542C a Linux jakykoli.

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Říjen 13 13:29:57 CEST 1998

> Prosim, prosim, funguje nekdo v teto kombinaci?
> Nejsem schopen SCSI nakonfigurovat, jelikoz se ani nenainicializuje BIOSem,
> takze ani po restartu obvykle CTRL - A (nebo M, ted uz nevim) pro nastaveni
> parametru neni mozne.
> Samozrejme, ze jej ani nenajde ani instalace RH 4.2, 5.0, 5.1 ani SARAH 1.0,
> ikdyz zadam primo jeji parametry. Na stare desce mi v pohode slapala.
> Mozna, ze placu na spatnem hrobe, ale zjistil jsem, ze tady ma tuto FICku
> spousta lidi...

Ja se muzu jenom pridat. Mam sice tyto zkusenosti z W95, ale rekl
bych, ze pujde spis o nekompatibilitu HW :
FIC VA 503 + scanner HP SJ 5p na SCSI karte SymBios 53C416
Tak tahle kombinace byla neresitelny problem - karta odmitala
pracovat v rezimu SCSI a po umorne snaze se povedlo rozchodit
ovladace v realnem rezimu (z CONFIG.SYSu), pomoci kterych se na
scanner pristupovalo jakoby pres externi port. Hnusne, pomale.

Po UPG desky na Giga-Byte 586TX2 vsechno chodi bez problemu. Asi se
FICce nepovedl BIOS ...

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s