GNOME panel: vodorovna cara v menu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 13 13:19:26 CEST 1998

	Dobry den,

	zkousel tady jeste nekdo krome me pouzivat GNOME? Chtel jsem si
nadefinovat uzivatelske menu do panelu, kde bych mel spusteni
xtermu se ssh na ruzne stroje. To se mi uz povedlo (castecne pomoci
menu editoru, castecne rucne - je to rychlejsi), ale jeste bych do menu
chtel pridat spusteni xtermu s telnetem a prosteho xtermu, pricemz tyto
dve polozky by od zbytku polozek mely byt oddeleny vodorovnou carou
(tak jako napriklad polozky v systemovem menu). Jak se to udela?

	Diky

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/