KDE a chyby pri instalovani user softu

Petr Ferschmann fers na hermes.zcu.cz
Úterý Říjen 13 18:21:02 CEST 1998

On 13 Oct 98 at 11:57, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> mam KDE stiahnute ako binarnu release kde*-1.0-1.i386.rpm
> to slape ako by malo .. problem nastane, ked si chcem nakompilovat nieco zo
> zdrojakov ..
> kompilacia prebehne bez nejakych problemov .. lenze problem je v tom, ze
> stale konci s hlaskou Segmentation Fault ..
> mozno niekto tusite ..
> ( ja ako neznalec vnutornych zavislosti KDE a C-cka ako jazyka by som to
> typol na nejaku nekompatibilitu kniznic ... libstdc++
> lenze napr.
> libg++.so.2.7.2 is needed by netscape-communicator-4.05-6
> [...]

Dobry den
Tento problem jsem mel taky. Predpokladam ze spoustite RH5.0.
Po kompilaci mi nesel zadny program. Upgradoval jsem na 5.1.
Resenim by mohlo byt pouziti egcs a libstdc++.
Nejaka nekompatibilita tam je.  Me hlavne pomohl ten upgrade.

Nevim jestli jsem rekl vsechno a bez chyb. Dyztak me opravte.
                Petr Ferschmann