Forwardovani

Michal Ludvig mic na logix.cz
Úterý Říjen 13 18:29:44 CEST 1998

>  Chtel bych se zeptat jestli by slo nejak udelat , aby sem v prichozim
> majlu neco zmenil (pridal a ubral par radku a forwardoval tento pozmeneny
> dopis nekam jinam a to tak ze odesilatel by byl stale puvodni.

Jelikoz odesilatele si urcujete sam v hlavicce From:, muzete si to klidne
nastavit na puvodniho odesilatele - podle libosti. Mam takovy programek,
ktery neco podobneho delal - byl jako filter v .qmail, precetl si mail
ze vstupu, trochu ho prekopal a vysledek poslal na mobil (SMS). Mozna by
vam to pomohlo. Ja to pouzivam s Qmailem a cely program vcetne konfigurace
je mozne najit na ftp://ftp.logix.cz/pub/d1/mail2sms/
Moc dokundamentace k tomu neni, ale jestli trochu zvladate C-cko, tak to
pochopite. A predelani na sendmail by taky nemelo byt tezke - jenom
zmenit skriptik qmail2sms (kterej je taky na tom ftpku).

Michal Ludvig