Forwardovani

Michal Ludvig mic na logix.cz
Úterý Říjen 13 22:15:55 CEST 1998

> O to prave jde protoze kazdy rouzumny program ktery nacita maily neda
> na zadnou z techto hlavicek a je mu srdecne jedno ce je vnich uvedeno
> i treba to ze tam nejsou.
>
> Me jde zkratka o to aby to fongovalo jako .forward stim ze to zmeni
> trochu obsah ....

Ja rikal, ze jsem to delal pro Qmail. Tam existuje programek qmail-inject,
kterej se ridi prave podle To: a From: hlavicek a je tedy idealni pro
zarazeni na vystup nejakeho filtru, kterej zpracuje prichozi mail a na
vystup ho posle predelanej vcetne takovy hlavicky, jakou si zamanete.

Sendmail uz jsem davno opustil, protoze na jeho zkonfigurovani podle mych
trochu slozitejsich pozadavku mi zkratka nestacilo IQ. (Nebo mozna nervy,
ale nejspis oboji ;-)

Michal Ludvig