Tiskarny HP DeskJet a Linux

"David Šauer" davids na iol.cz
Úterý Říjen 13 14:02:53 CEST 1998

    MV> Stejne tak u moji HP DJ510, vi nekdo jak na to?

Abych rekl pravdu, nevim presne. Ale na me 690C je pro driver hpdj
parametr -sPrintQuality= draft|normal|best|presentation, ktery to dost
ovlivni. Jinak ale asi HP inkjety davaji na papir dost inkoustu, stoji
za to podivat se i na gamma korekci (soubor gamma.ps je napriklad v
Print-HOWTO[mozna Printing-HOWTO]). Dal ma vliv i rozliseni (75x75 - 600x600).

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz