Nazvy locales u glibc (nejen ceskych)

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Úterý Říjen 13 22:58:10 CEST 1998

    PK>    Normalni zkratka jazyk-zeme je cs_CZ

Mel jsem samozrejme na mysli `cs_CZ', cloveku uz se ta pismenka pod
rukou pletou...  Omlouvam se.

    PK> Alias czech nemusim zavadet, protoze uz je glibc-ovskem
    PK> /usr/share/locale/locale.alias. Jinak by me nic takoveho ani
    PK> nenapadlo...

Uz jsem to take zjistil, takze je to cele vlastne naprosto v poradku,
nemylim-li se.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a