KDE a Tisk

Kloz Vladimir vladimir.kloz na dtg.cz
Středa Říjen 14 15:47:43 CEST 1998

Ja jsem ten problem resil na LJ5. ( ta je ke vsemu sdilena pres win95 a
printserver). Ale po nastaveni courier to bylo v pohode. Zapomnel jsem
rict, ze mi to delalo jenom pri tisku z mail klienta. Tam byl nastaven
font Helvetica nebo tak nejak.

Vladimir KLOZ - LINUX administrator
DTG a.s. Prague
E-mail: Vladimir.Kloz na dtg.cz