Philips BRILLIANCE 105

Patrik Ostrihon patrik na pa3k.sk
Středa Říjen 14 16:36:22 CEST 1998

	Po kupeni "windows-only" tlaciarni HPDJ 720C sa mi podarila dajsia
"volovina" kupil som $subj monitor a nemozem si nastavit vycentrovanie
obrazu ani jeho polohu, z toho dovodu, ze nedisponuje nastavovacimi
prvkami ani on screen menu, pri monitore je prilozena disketa so software
pre windows ktory nahradza on screen menu. Hladal som zatial bezvysledne
popis komunikacneho protokolu ale nepodarilo sa mi to. Pocitac komunikuje
s monitorom pomocou SDA (12 pin) a SCL (15 pin). Vie niekto ako to pracuje
? Potreboval by som vyrobit oprogram na nastavovanie z Linuxu, pripadne by
som sa chcel pytat ci uz niekto nema nieco take pod Linuxom.
	(Chel by som upozornit ze sa nejedna o program xvidtune, ten robi
nieco ine)

						pa3k