Diplomova prace a linux

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Říjen 14 16:54:15 CEST 1998

Zdenek Kabelac <kabi na fi.muni.cz> wrote:

> Fakt nevim o co tu jde - cestina v Xsech jiz SKUTECNE davno funguje.
> Kdo cte tuto konferenci, tak to jiz davno musi mit rozchozene.
> A kdo cist neumi tak tomu uz nic stejne nepomuze - samo se totiz nic
> neudela.

   No, ono kdyby to bylo vypracovani popisu (nejlepe v cestine i
v anglictine), jak psat internecionalizovane aplikace (ciste 8 bitove nebo
Unicodove, prihlizejici ke klavesnicim, MIME, katalogum zprav a kdovicemu
jeste vsemu, pouzivaci ncurses nebo readline) + uprava nekolika aplikaci,
tak by to vubec nebyla zbytecna prace. Nebo se mylim a takova kucharka
existuje?

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229