_Instalace_Red_Hat_

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Středa Říjen 14 18:03:16 CEST 1998

Druida jsem spustil, zde je aktualni opis obrazovky:

Mount Point                 Device               Requested
Actual                    Type
                                   hdc1                    102M
102M                   Linux swap
    /.                             hdc5                    303M
303M                   Linux native

po potvrzeni nasleduje hlaska "zadny korenovy adresar"
"Korenovy oddil (/) se musi priradit k oddilu nativni Linuxu (ext2), aby
mohla instalace pokracovat"

Mount point u hdc1 nelze zadat, pokud je type Linux swap