Diplomova prace a linux

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Říjen 14 22:06:41 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> Zdenek Kabelac wrote:
>  > Trochu bych v tomhle brzdil. Nechci nikomu upirat zasluhy za pocestovani,
> ale

> Dobre vyzkousim ho. Kde je?

Abe se nereklo, ze "kecam" :-)

http://www.fi.muni.cz/~kabi/linuxbyme.html

LibI18Nsrc.tar.gz

jsou tam zdrojaky a kratka libI18Nforce spolu s jednoduchym demo skriptem.
BEZ DOKUMENTACE .... (use the source Luke)

nevim jak komu sedi knihovny - tato verze je kompilovana proti nejnovejsimu
slinkovemu debianu - ale s Hammovskym xbase-em bez X_LOCALE
(ted kompatibilni s RedHat)

Prosil bych vyzkouset a oznamit vysledky.

(Tem co nefuguje ceska klavesnice v xtermu - necht si nejprve
projdou www.penguin.cz/czech-howto/
(pripadne muj stale nedokonceny textik na vyse uvedenem URL)

Kdyz jsem se tu s tim minule hlasil tak se zajem rovnal 0 - tak
jsem usoudil, ze si vsichni zrejme spokojene ziji s hacknutou libX11....

> To uz existuje? Mam pocit, ze nedavno tady byla debata, ze by to bylo dobre...

na mem HDD se to volne vali uz asi rok ....

Ale je fakt, ze ty fajnustky s autodetekci jsem tam pridal tak pred dvema
mesici.

> Ja mel za to, ze jsou nejake principialni problemy v Xkach?

Principialni problem je v tom, ze GNU se rozhodlo pouzivat jine
UNI-kodovani nez XFree ....

> OK. Ale jaky je pomer tech dobre a spatne fungujicich programu?
> Nerad bych kazdy druhy program poustel pres davku...

V mem okruhu pouzivanych programu je vyuziti rovno NULE - vsechny mnou
vyuzivane programy, ktere pouzivam k psani textu jiz cesky pisi...

StarOffice a jine 300MB monstra na svem HDD nevedu ....

--
		This will end your Windows98 session.
		 Do you want to play another game?