Fake X-server

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Říjen 14 22:39:48 CEST 1998

Zdravim,

narazil jsem na zajimavy problem, ktery nedokazi vyresit.

Predstavte si program, ktery ke svemu behu potrebuje X-server. Ma ale
take parametry, ktere umoznuji jeho vyuziti bez "zobrazeneho
okynka". Ale i presto po zadani tohoto parametru pozaduje tento
program spojeni s X-serverem, aby mohl zobrazit svoji "Splash"
screen. Zdrojove texty tohoto programu bohuzel nemam :-(

Potrebuji spustit tento program i bez X-serveru. Premyslel jsem o tom,
ze bych _podstatne_ zredukoval zdrojaky XFree a vytvoril neco jako
XFree-Fake, ktery bych spustil a on by proste poslouchal a zpracovaval
a odpovidal jako X-server. Bohuzel k tomu tento tyden nemam prislusne
prostredky (nemam domu pevnou linku ;-)

Muze mi nekdo poradit, jestli nahodou uz neco takoveho neni hotovo?

BTW - Nevite, nahodou, jaky je primarni ucel serveru Xprt, ktery pro
tento ucel zatim pouzivam? Jediny text, ktery jsem o nem na svem
pocitaci nasel je:

RELNOTES:   o A print-only server (Xprt) is included as part of the update to R6.3.

V binarce jsou napr. i takoveto retezce (evidentne PostScript):

%%%%BeginFont: %s
%%EndFont

Je tam take: /usr/bin/lp -d %printer-name% -n %copy-count% -t %job-name% %options%

Nejde nahodou o nejaky server, o kterem jsme tady pred nedavnem (mozna
vcera) bavili? Netiskne vsechno co ma zobrazit? Pouziva to nekdo?
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz