squid

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Říjen 15 07:42:58 CEST 1998

> Zajimalo by me, jak je SQUID narocny na HW (rychlost disku apod.).
> Stalo se mi totiz, ze na IDE disku, kdyz v cache bylo cca 200MB stranek,
> byl SQUID silene liny (natazeni jedne stranky cca 1min a dele). Po
> vyprazdneni to bylo zase v pohode.
>
> VOloda

U nas bezal isteho casu SQUID na 486/80(alebo 66)MHz a 32MB RAM. Cache
bola velka do 1GB a vsetko v pohode slapalo..
U vas je mozno chyba v disku ,mozno kvoli tomu ze tam bezi router aj s
pasravym DNS. Treba si vsetko odsledovat. My tu mame obycajny IDE disk
od WD. A nikdy problemy neboli a dufam ,ze ani nebudu.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/