instalace linuxu

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Říjen 15 09:40:08 CEST 1998

> modem (s tim nemam zadne zkusenosti, ale snad nejde v konferenci najdu,
> jak se modemem pripojit na internet).
>
> A ted ta otazka, jak mam linux naistalovat, abych mohl hdd prenaset a vse
> fungovalo, jak si preji?
>
> Moje vize reseni: Bootovat z diskety. Swap asi do souboru na linuxovske
> partition (je lepsi swap partition?), xka lze spustit s ruznymi
> konfiguracnimi soubory, sitova karta=modul (vubec nevim,jak se to dela).
>
> ALE, nelze to udelat nejak jednoduseji? Ze budu mit nejaky conf soubor na
> diskete nebo tak neco?
No, asi nejlepsi by bylo stahnout nejakou malo disketovou distribuci,
vyzkouset ji a kdyz se nebude libit, tak upravit. Casto to byva popsano.
Existuji totiz distribuce (instalace - funkcni nebo s min upravami),
ktere se vejdou na jednu az nekolik (2,3,4) disket. Casto byva prilozen
navod na upravy dle libosti.
A ted nejake URL mych oblibenych v poradi oblibenosti (jen podle mne):
http://home.sol.no/~okolaas/hal91.html  HAL91
http://www.linuxrouter.org/             Linux-Router
http://www.trinux.org/                  Trinux

Jeste existuji dalsi a odkazy na ne najdes na
http://www.toms.net/rb                  Toms Linux + odkazy jinam

Akorat na tech disketach chybi takove drobnosti jako gcc, TeX
z pochopitelnych duvodu.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language