Philips BRILLIANCE 105 (vyriesene)

Patrik Ostrihon patrik na pa3k.sk
Čtvrtek Říjen 15 10:28:09 CEST 1998

On Thu, 15 Oct 1998, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> To je nahodou skvelej monitor, mam tedy 107 a nemuzu si ji vynachvalit.
> Nicmene to nastaveni opravdu neni mozne bez windows. Utechou ti
> budiz, ze si to monitor bude pamatovat a tak se to dela jen jednou.

	Ja viem ze je to vyborny monitor, preto som ho kupoval, ale to som
nevedel ze nema on screen menu :). Viac menej problem je uz vyrieseny
vdaka p. Jirimu Masikovi (ktoremu tymto dakujem), ktory poslal adresu kde
najdem program na nastavovanie monitoru. BTW pri tomto programe som si
vsimol jednu vec, adresa autora je Remco.vdBerg na ehv.sc.philips.com takze
zacina byt nadej ze budu pod linux ovladace aj na periferie na ktore
ich vyrobca nerobi. Staci ze aby zacali zamestnanci prislusnej fy.
pouzivat Linux (napriklad doma), takze maju dovod aby spravili driver,
trebars aj mimo oficialnej distribucie prislusnej fy.

							pa3k