editor pro dipl.praci

Robert Vojta vojta na amis.cz
Čtvrtek Říjen 15 10:35:45 CEST 1998

> Dobry den!
>
> Pomalu zacinam pracovat na diplomove praci. Jelikoz jeji tema je uzce spjato
> s UNIXem, zvazuji moznost napsat ji v editoru pro UNIX. Bakalarskou praci
> jsem psal v MS Wordu se kterym jsem byl vcelku spokojen, zajimalo by mne,
> jestli existuje podobny sw s funkcne srovnatelny s MS word.
> Vim ze existuje TEX/LATEX, ale s tim nenma vubec zadne zkusenosti. Muze mi
> nekdo ze znalych veci porovnat MSWord x LATEX co do funkcnosti i zpusobu
> ovladani a prace s LATEXem? Latex asi neni "co na obrazovce to na tiskarne".

  co se tyce podobneho programu a do funkcnosti priblizne stejneho,
existuje zde Star Office ci Applixware, Star Office si muzes stahnout
zdarma a pro nekomercni ucely vyuzivat, je to WYSIWYG editor jako M$
WORD a muzu rict, ze jsem na vysost spokojen s jeho funkcemi
  co se tyce TEX/LATEX, pokud s nim nemas zadne zkusenosti, sdelim pouze
to, ze kdyz vytvaris HTML stranky pouzivas HTML jazyk, no a pokud chces
vytvorit nejaky dokument v TeXu tak musis znat jeho jazyk a psat to
pomoci jeho prikazu, obcas ulozis a podivas se jinou utilitou jak to
vypada, atp., takze pokud spechas a nemas moc casu, nechce se ti ucit
TeX tak si radeji zvol Star Office, pokud chces sazet texty i do
budoucna a chces aby nejak vypadaly, zvol TeX a budes spokojen

--
    {~._.~}     Robert Vojta     | |     _   _   _   _  _  _   _

  Home phone:05-572876  Work phone:05-43216040-501  Czech:ISO8895-2

                   [ http://penguin.cz/~vojta ]