libungif.so.3

Jan ONDREJ / SALSOFT ondrejj na salstar.award.sk
Čtvrtek Říjen 15 10:07:13 CEST 1998

On Št, 15 okt 1998, mao wrote:
>poridil jsem si cd s RH 5.1. od computer pressu a chtel jsem si
>nainstalovat GNOME ale hleda to %SUBJ% a ja ji nemuzu najit
>nevite kde je ?

Hmm, nevidel som to CD, ale pokial tam dali GNOME skompilovane
s libungif, tak to tam malo byt. Bolo to v updatoch RedHat 5.1.
Da sa to najst na
ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/redhat-5.1/updates/i386/jpeg/libungif-3.0-4.i386.rpm.
Ak by to bol problem stiahnut, tak mozes skusit nainstalovat
libgif. Vacsina programov je spokojna aj s tym.

> [...]
>na system configuration ( nebo jak se to jmenuje ) tak se nic nestane.
>nainstaloval se i lyx ale problem je v tom ze kdyz jsem ho spustil
>tak ohlasil neco jako "Sorry you have found a bug" a ukoncil se
>kdyz jsem ho spustil podruhe tak se spustil ale kdyz jsem kliknul
>na menu tak zkolaboval a prohlasil ze nemuze najit nejaky font.
>taky se pri instalaci zacne z niceho nic prepisovat obrazovka
>nejakymi hlaskami ( teda byla to 1 hlaska ).
>Nevim jestli kdybych byl normalni uzivatel a zkousel linux
>jestli by me to nadchlo. S predchozimi verzemi jsem ( co vysli u Computer presu )

No, to mas asi pravdu. Ale GNOME predsa este nieje celkom dotiahnute.
Este je len vo verzii okolo 0.30 a na tom CD bola mozno aj starsia.

			Cau.
					SAL