AGP

Ing. Batisova Janka Batisova na sjfnov.tuke.sk
Čtvrtek Říjen 15 11:39:54 CEST 1998

Takze uz to ide.
Tu to skoncilo po prvom neuspesnom pokuse. Musim priznat s ostatnym
mi pomohol priatel. Takze najskor nastavil rozlisenie na 1024x768
(ide to len na tomto rozliseni, ostatne zblbne (:-(( ). Po tomto uz
nabehla len cista seda plocha s kurzorom - cize X-si vlastne isli, no
neslo prostredie. Tak sme nanovo vytvorili .xinitrc a uz to ide :-o .
      Ahoj