Kernel 2.1.125 + nahravani fontu ...

Jan ONDREJ / SALSOFT ondrejj na salstar.award.sk
Čtvrtek Říjen 15 10:48:00 CEST 1998

On Št, 15 okt 1998, Karel Gardas wrote:
>  mam takovy mensi problemek, pri pouziti 'setfont lat2-16.psf'
>z Debianu 2.0 se mi font jaksi nezobrazi spravne (kernel 2.1.125). Po
>prebootovani do 2.0.35 a po provedeni stejne posloupnosti prikazu se ale
>spravne zobrazi.

Co myslis tym nezobrazi sa spravne? Mne to ide OK.
Pouzivam font v kodovani ISO8859-2 s ramcekmi a unicode
mapovanim a vsetko mi ide (vratane MC s diakritikou a ramcekmi).
Najdes ho na ftp://ftp.award.sk/pub/linux/localization/latin2u.psf,
alebo iny (GPL) v baliku latin2u-consolefont.tgz.
Dokonca sa mi font po prepnuti z XWin do textoveho rezimu
nahodi tento font sam (na 2.0.X mi to neslo).

Ak ale nahodou pouzivas VESA textovo-graficke rezimy,
tak tam je to trocha ine. Ale tiez mi to v niektorych kerneloch
2.1.1XX islo, len som to zatial prestal pouzivat.

		Cau.
				SAL