Net active

Čtvrtek Říjen 15 12:07:34 CEST 1998

"Kamil Madac" <madac na tuke.sk> writes:

> Mam. A aj tak to nefunguje.

Kdysi jsem v RH5.0 pridal na zacatek souboru /etc/rc.d/rc.sysinit
radek:

/sbin/insmod /lib/modules/2.0.34-0.6/net/3c59x.o

abych vynutil nahrani modulu pro sitovou kartu. Jinak neprobehla
inicializace sitoveho rozhrani. Nijak dal jsem se tim nezabyval.
Mozna to souvisi s Vasim problemem.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR