Pristup na Apache

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 15 12:18:38 CEST 1998

> Potrebuji na jeden WWW server udelat pristup na jmeno a heslo. Uz se me to
> na to pta, ale nemam vytvorenou databazi uzivatelu, takze se tam nedostane
> nikdo. V Apacheweek jsem si precetl, ze potrebuji program htpasswd.
> Nenasel jsem na siti binarku, tak jsem si stahnul zdrojaky, ze si to sam
> prekompiluji. Neco mi ale jeste chybi. Nevite, kde bych teda nasel

Pokud Vam to reklo, ze to neco potrebuje, tak urcite taky reklo, co.

> binarku? Bude to asi jednodussi.

Nejjednodussi je pouzit

	perl -e 'print "user:" . crypt("heslo", "mG") . "\n"'

a primo to ulozit do toho passwd souboru.

                   I can take or leave it if I please