WWW Browser (bylo Re: Diskuse: tisk 5 a web)

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Čtvrtek Říjen 15 14:36:11 CEST 1998

Dne Čt, 15 říjen 1998 jste napsal(a):

>  ^^^^^
>
>To jako treba ActiveX? Pfff!

Upresneni 2. At umi to, co MSIE, co je prenositelne na jine platformy. ActiveX
at to radsi neumi. Ale zase treba DHTML, Multimeda Support, Java, Javascript,
?VBScript?, HTML 4.0, ...
Myslim, ze HTML 4.0, Javascript, autentifikace via httaccess, obrazky a framy
je nutnost. A nejlepe spousta ruznych konfiguratek...

Zivim se mimo jine psanim Webovych aplikaci a rad bych na svem Linuxu
vyzkousel i neco jineho nez to, co podporuje Lynx :-)

Netscape dela bordel s cestinou a spis lezi nez chodi (jneom na okraj, 4.5 pre1
mi haze od 16 zari, ze uz vyprsel termin, a pise mi neco o 16.rijnu...);
kfm neumi skoro nic (ani SUP a SUB, o framech ani nemluve);
atena je spis nic nez moc, clovek si zvykne na ovladani, ale schopnosti nic moc;
o StarOffice 4.0 se radsi ani nebavim;
lynx je fajn, ale pouze s textovym svetem clovek neobstoji.
Takze. Znate neco jineho, co by stalo za vyzkouseni? Jsem ochoten venovat
konfiguraci klidne i mesic, jenom at to proboha FUNGUJE A NECO TO UMI!
Beru jakykoli odkaz. Diky moc.

Telcontar