NEWS server

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Říjen 15 15:21:23 CEST 1998

No, ja kdyz jsem instaloval NEWS-y, tak jsem po instalaci z RedHatiho
5.1 rpm-ka chtel prejit na INN 2.1, ktery by mel byt rychlejsi a ma
jinak udelane uchovavani zprav - do velkych preddefinovanych souboru,
pripadne primo do partition na disku. Tuhle verzi jsem ale v rpm-ku
nenasel a musel jsem ho zkompilovat ze zdrojaku. Pri instalaci se mi ale
vse nainstaloval do jinych adresaru, tak jsem musel asi tyden celou
konfiguraci davat znova do kupy. Doporucoval bych vybrat si jeden
zpusob:
- bud starsi verzi z rpm a pak pockat, az bude rpm na INN 2.1
- nebo si hned zkomplikovat INN 2.1 a neinstalovat predtim nic z rpm.

Mozna, ze s tou kompilaci bude spojen jeste nejaky problem, ktery mi
pres vsechny problemy ostatni vyresilo rpm-ko, ale to uz neposoudim...
Nebo mozna, ze uz je rpm-ko na INN-2.1?
Dalsi problem - delal jsem si news-y izolovane, pouze pro zname a na
svem pocitaci. Nevim tedy, jak moc slozite bude nastaveni komunikace s
ostatnimy servery.

Zdravi
Honza Marek

--