Driver pro Diamond Stealth II S220

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Čtvrtek Říjen 15 14:29:23 CEST 1998

>       Tu http://www.suse.de/XSuSE/XSuSE_E.html najdete co hladate.
Mam dotaz: Pokousel jsem se rozbehnout Xserver ze zminene adresy, pro moji
Diamond kartu, u ktere je psano, ze by s mela fungovat. S nejak to nefungovalo.

Mate ji nekdo chodici a mohl byste mi poslat vas XF86Config.

PS. Jinak jsem zkousel instalovat nekolik karet do RH 5.1 a jedina ktera se
opravdu dobre instaluje (i se sama pozna a vytvori funkcni XF86config)
a funguje je ta s cipem S3. Mate nekdo oblibenou nejakou opravdu dobrou
s jinym chipem?

Pavel