web brousic jiny nez ns ?

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Říjen 15 16:09:17 CEST 1998

Robert Follner wrote:

> Ahoj,
> stale se nikdo nevyjadril k otazce web prohlizedel.
> Lynx je zajimavy, ale ma par nedostatku (java, obrazky, neukazuje,
> kam vede link). Netscape je hruza velika, pomala, nestabilni.
> Proto se ptam: Existuje pro Linux nejake brousitko, ktere umi tahat
> obrazky, bezi v X-ech, umi aspon trochu Javu, umi zobrazovat cestinu
> alespon v iso-8859-2, umi poslat nactenou stranku i s obrazkama a
> cestinou na tiskarnu ? Pripadna moznost editace neskodi, ale neni
> podminkou.

Casem urcite mnemonic (http://www.mnemonic.org/), ale jestli
je pouzitelny nyni, to nevim. Nejak se mi CVS verzi nedari zkompilit.

				Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+