lokalizacia MUTTu

Martin Keseg - Sun Slovakia - SE mkt81437 na krowak.Slovakia.Sun.COM
Čtvrtek Říjen 15 16:51:34 CEST 1998

Petr Kolar (PETR.KOLAR na vslib.cz) wrote :

> Kdyz uz delate lokalizaci, pridejte tam soubor .muttrc s obsahem
>
> set charset="iso-8859-2"
> set allow_8bit
>
> aby mutt psal do MIME hlavicek spravne kodovani. Pro RedHat by mel byt
> v /etc/skel.
>
> Nevim, jestli mutt pouziva nejaky system-wide konfiguracni soubor a pokud
> ano, je otazka, jestli to je rozumne delat v nem. Soubor v /etc/skel se
> ale kopiruje pouze uzivatelum, kteri se vytvari az v okamziku, kdy uz ten
> /etc/skel/.muttrc existuje, ostatni si jej musi stahnout rucne...
>
>                                                         S pozdravem
> [...]

Samozrejme ze ma mutt system-wide konfiguracny subor. Jeho default location je
/usr/local/etc/Muttrc. Mutt sa najskor pozrie sem(alebo inde kde to bolo urcene
pri kompilacii)  a az potom do ~/.muttrc.

							Keso